Az ügyviteli rendszer B2B megoldása olyan vállalkozások számára ideális, amelyek állandó partnerekkel dolgoznak, és nagykereskedelmi tevékenységet is folytatnak. Ez egy közvetlenül az ügyviteli adatbázisból működő online értékesítési platform, amely leegyszerűsített webáruházként használható.
A Tharanis ERP funkciók B2B modulja lehetővé teszi, hogy állandó vásárlói saját fiókjukba bejelentkezve gyorsan és könnyen informálódjanak a készletállapotról, aktuális árakról, valamint leadják megrendeléseiket.
A rendszer előnyei
Az online felület használatával nincs szükség külön webáruház fenntartására, így minimalizálható a viszonteladói partnerekkel kapcsolatos extra adminisztráció. A korábbi vásárlások, számlák és rendelési előzmények is elérhetőek, így ügyfelei számára átláthatóbbá és gyorsabbá válik az egész folyamat.
Főbb jellemzők
- Egyedi belépési kódok: Minden partner számára külön hozzáférést biztosíthat, és szabályozhatja, hogy milyen adatokat láthatnak.
- Termékkör-szabályozás: Cikkszinten állíthathatja be, hogy mely termékek jelenjenek meg a B2B felületen.
- Egyedi árképzés: Az egyik eladási ár dedikálható kizárólag a viszonteladói árakhoz.
Beállítási és testreszabási lehetőségek
Az Tharanis ügyviteli rendszer rugalmas beállítási opciókat kínál, hogy maximálisan illeszkedjen vállalkozása igényeihez. Partnerszintű hozzáféréseket kezelhet, kijelölheti, hogy egy adott partner mit érhet el a rendszerben. Cikk- és csoportszintű beállításokat hajthat végre. A termékek vagy termékcsoportok megjelenítése egyszerűen szabályozható.
Szállítási opciókat kezelhet, lehetőség van bizonyos szállítási módok tiltására. A raktárkezeléssel pedig egyedi raktárakat állíthat be, és személyre szabhatja a raktárkészlet megjelenítését. A területi képviselők jogosultságait is jól átláthatóan rendezheti, jogosultságokat adhat meg az értékesítői számára területi képviselet alapján is.
Felhasználóbarát online felület
A B2B rendszer felülete egyszerű és könnyen kezelhető, így partnerei sem vesznek el a részletekben, és gördülékenyebbé válik az együttműködés. Az online felületen az alábbi funkciók érhetőek el:
- Korábbi számlák és rendelési előzmények: Partnerei bármikor visszanézhetik korábbi vásárlásaikat.
- Szállítási címek és adatok kezelése: Egyszerű adatfrissítés és pontosabb rendelések.
- Cikkszintű beállítások: Meghatározhatja, hogy adott termékek megjelenjenek-e a felületen.
- Termékcsoportok szerinti szűrés: A vásárlók könnyen eligazodhatnak a kategóriák között.
Egyszerű működés, átlátható rendszer
A rendszer gyors beállításával és testreszabásával megszüntetheti a felesleges adminisztrációt, és zökkenőmentessé teheti a viszonteladói rendelések kezelését.
Mint látható, a nagykereskedések összetett feladatokat látnak el a többrétű kiszolgálás érdekében. Ebben egy komplex feladatokat kezelő ügyviteli rendszer bevezetése jelenthet nagy előrelépést.