2021. szeptember 18. szombat

A Rossmann egyik alkalmazottja felfedte a vásárlók legabszurdabb viselkedési szokásait

- Advertisement -

Minden munkának, munkahelynek vannak előnyei és bizony hátrányai is. Viszont abban mind egyetérthetünk, hogy akkor vagyunk kitéve a legtöbb stressznek és idegeskedésnek, ha ügyfelekkel kell dolgoznunk. Tehát mindenki, aki vendégekkel, ügyfelekkel, vásárlókkal fokozottan ki van téve a stressznek. Legutóbb egy Rossmann drogéria alkalmazottja fakadt ki, aki akciós időszak alatt is próbálta illedelmesen és kedvesen kiszolgálni a vevőket.

Levelében arról írt, hogy mekkora őrület folyik egy ilyen időszak során. Az emberek egyszerűen képtelenek viselkedni. Ebből néhány nagyon abszurd példát is említett, amit a mai nap folyamán be is mutatunk nektek.

A kép csak illusztráció

“Tudatában vagyok annak, hogy minden munkahelyen vannak olyan emberek, akik képesek pillanatok alatt bosszúságot tudnak okozni. Higgyétek el, ami a Rossmannokban történik akciós során az minden képzeletet felülmúl.” – mondta Ola

- -

Elmondása szerint ez egy olyan munka, ami néha megfosztja az embereket a hitüktől.

“Kezdjük azzal, hogy az akció előtt, mikor még csak az internetre kerülnek ki az információk a közelgő kedvezményekkel kapcsolatban, nők százai kérdezik meg tőlem a boltban, hogy már most akciósan adnám-e nekik a termékeket, mert nekik nagy szükségük lenne rá. Ilyenkor egyáltalán nem veszik figyelembe azt, hogy minket is korlátoznak bizonyos szabályok, amiket be kell tartanunk!

Elmeséltem mi történik egész évben – bizony nemcsak az akciós időszakban. Akadnak hölgyek, akik rendszeresen nyitás előtt érkeznek az üzlethez, majd gondosan kisminkelik magukat a boltban fellelhető dekorkozmetikumokkal és elmennek dolgozni. Tény, hogy nem mindennap történik meg, de sűrűbben mint gondolnátok.

A parfümök használata, még akkor is, ha be van dobozolva szintén rendszeres tevékenység a hölgyek körében, ami gyakrabban fordul elő, ha bulizni vagy randizni mennek.

Az utolsó akciózás során nekem is volt egy-egy kellemetlen helyzetem. Az egyik hölgy azt mondta, hogy törzsvásárló ezért több kedvezményt érdemel. Egy másik nő, megpróbált meggyőzni arról, hogy tudatlan és tájékozatlan vagyok a kedvezményekkel kapcsolatban. Szerinte kor alapján kell kedvezményt adni, vagyis mivel ő 62 éves ezért 62%-os kedvezményre jogosult.

Személyes kedvencem az volt, mikor egy fiatal lány szintén az akciós időszakban odasétált az összegyűjtött termékeivel a kasszához és azt mondta, hogy nem fizet ezekért, mert ő egy híres blogger. Megmutatta, hogy több, mint 10.000 ember követi őt és különféle vállalatokkal dolgozik. Azt mondta, hogy beszélt az üzletvezetővel ezzel kapcsolatban. Legszebb az egészben, hogy nem vette észre az ingemen lévő “üzletvezető” feliratot. Mit gondoltok odaadtam neki a termékeket?

Az ügyfelek abban a hitben vannak, hogy mi, alkalmazottak nem látunk semmi, mert annyira elfoglaltak vagyunk. Pedig bizony kiszúrjuk, mikor például két termék vonalkódját kicserélik.

A legrosszabb mikor megpróbálod elmondani egy ilyen embernek, hogy téved és vannak szabályok, amiket be kell tartania. Ilyenkor látod lelki szemeid előtt, mikor elgurul a gyógyszere és kikel magából. Olykor nagyon ijesztő tud lenni.

A minap egy eset nagyon meglepett. Már majdnem véget ért a műszakom, mikor egy nő a legdrágább márkájú rúzzsal, szemceruzával és alapozóval besétált az üzletbe és azt mondta, hogy vissza akarja őket adni mert nem jók, nem jó minőségűek. Elmagyaráztam neki, hogy adhat be panaszt, de amikor a termékeket kibontják és használják is, akkor szinte semmit sem lehet tenni. Erre azt felelte, hogy nagyon elégedetlen, mert a rúzs 4 óra múlva lejött a szájáról egy esküvőn, az alapozó meg teljesen más színű volt, mint a nyaka. És erre úgy derült fény, hogy visszanézte a fotókat. Nem értem mire számított, hogy X nap használat után, majd visszakapja a pénzt?!”

Legfrissebb hírek

Kapcsolódó hírek